čtvrtek 2. února 2017

Všude je vše šedé, bílé, nijaké a tak je čas na trošku barev..

První část fotek jsem fotila minulý týden,trošku zasvítilo slunce a já už cítila jaro .-))...Hodně předčasně vzhledem k dnešku :-)....Myslím,že ta letošní zima je tak dlouhá,že si zasloužíme trošku barev pro zahřátí .
Hodně mi píšete ,že se vám líbí moje fotky, a já si pochval nesmírně vážím♥.Při focení zahrady a kytiček se snažím dodržovat pár zásad,třeba pomohou k lepším fotkám i vám.Podotýkám,že jsem naprostý amatér a tak vše berte s rezervou :-))

1/ fotím nejraději,když je pod mrakem,nebo zataženo,sluníčko mi jinak krade barvy  .Pokud je ale léto v plném proudu  a nedá se oblačnost očekávat je nejlepší fotit ráno nebo k večeru..
2/ nepoužívám blesk 
3/jednu věc,nebo část zahrady fotím z více úhlů,na šířku na výšku,prostě to zkouším na pc pak vyberu tu nejlepší. Smazat špatný snímek lze vždycky
4/vždycky schovám nepořádek,hadici,pohozenou konev,nebo rozsypanou zeminu
5/ nefotím rostliny společně s plevelem,prostě ho odstraním
6/pro dobrý snímek si klidně lehnu na zem,já tomu říkám psí pohled,většinou vzniknou opravdu krásné záběry,nejčastěji fotím z dřepu 
7/pro pozadí vybírám i popředí a naopak...
Nic víc už mne nenapadá :-)..

Venku to dnes hodně klouže,tak dávejte pozor !..Já dnes měla auto jak ve skořápce,škrábala jsem snad 15 minut a poznatek stěrače led nerozdrtí,ale honí ho sem tam po skle :-))...






foceno z dálky a podřepu

foceno ze dřepu

foceno z dálky

foceno ze dřepu

foceno shora

foceno ze dřepu

foceno ze dřepu 

ta je shora focená

u téhle jsem ležela

1 komentář:

Předem si dovoluji poděkovat za Váš komentář.Nevkládejte sem prosím dotazy.V tom případě klidně použijte kontaktní formulář.Funguje to ☺.