pondělí 20. února 2017

Únor a březen jsou měsíce střihu

jestli nemáte úplně jasno co a kdy a jak stříhat,doporučuji koupit v trafice další vydání časopisu Naše krásná zahrada a to speciál na téma střih dřevin.Je v něm vše i pro *méně chápavé* .-) detailně popsáno většinou i s perfektním obrázkem.Jestli je už u vás vyprodaný,lze ho objednat na send.cz  a to včetně starších čísel.
Ze zahrady už téměř zmizel sníh,až na pár míst ,kde je stín ,tam je stále malá kupička.Moc to ještě není vidět,ale příroda už maká .Všimla jsem si jak na javorech vyrašily pupeny.Vilín,se chystá kvést a na chráněném místě plném slunce se vyklubal krokus.Většinu tráv,nebo spíš polovinu jsem už odstranila.Už mi  pohled na ně doslova vadí :-)..Popeláři ze mne zase mají radost,naše popelnice každý týden přetéká odpadem ze zahrady.Pryč dávám staré listí,co jsem na podzim nestihla a vyhrabala jsem i pár kyblíků jehličí pod stromy...a jak ráda :-)












3 komentáře:

  1. Moc krásná zahrádka :)

    Piosek

    OdpovědětVymazat
  2. Míšo, díky za tip. Musím si časopis koupit, páč jsme tady všichni amatéři :-) hezké fotky. M

    OdpovědětVymazat
  3. Mate prosim nekdo zkusenosti s takovymito nuzkami na plot https://www.naradi-vesely.cz/nuzky-na-zivy-plot-ahs-36-v.html ? Diky

    OdpovědětVymazat

Předem si dovoluji poděkovat za Váš komentář.Nevkládejte sem prosím dotazy.V tom případě klidně použijte kontaktní formulář.Funguje to ☺.