středa 26. října 2016

27.10.


Většinu práce na zahradě už mám hotovou.Myslela jsem na jaro,takže cibulky mám všechny v zemi,stačí mi už jen ostříhat a přesadit růži a pak už můžou přijít mrazíky.Vlastně ještě je třeba svázat trávy,ale protože jedna začala teprve ve středu kvést ,říkám si,že je ještě čas..



Taky vám rostou houby?já je mám opravdu všude!
Snažila jsem se vyfotit mlhu,tu mám moc ráda,ale jde to těžko..:-)




Nejhezčí je brslen,ty listy !To je barva!Přitahuje pozornost ze všech stran.Včera jsem šla kolem a zavadila jsem nohou,už se sype...








Cedr má momentálně nasazeno oboje pohlaví :-))

Borůvková zahrada,všechno v červené,radost pohledět ♥
Hezké prázdniny!

5 komentářů:

  1. I like your garden very much, it's so pretty and cosy! Best regards:)

    OdpovědětVymazat
  2. Very beautiful garden!
    Thank you for your visit on my site!

    OdpovědětVymazat
  3. Míšo, na Vaši zahradu je radost pohledět, tolik krásných zákoutíček, tam se musí nádherně relaxovat... :-)

    OdpovědětVymazat

Předem si dovoluji poděkovat za Váš komentář.Nevkládejte sem prosím dotazy.V tom případě klidně použijte kontaktní formulář.Funguje to ☺.