úterý 1. srpna 2017

Květinový záhon

Jsem opravdu radikálně protrhala a doplnila o pár nových krásek.Původně jsem jela do zahradnictví jen pro rašelinu,abych sjednotila rostliny do *rašeliniště*.A dopadlo to tak,že jsem dovezla třapatky,astry a velkokvětou šalvěj.Po druhé jsem jela už pro dvě konkrétní kytky,nejen,že jich bylo 9 ,ale ještě jsem se vrhla na okraj pole a orvala semínka topolovek. Baleríny od bahna ,ale mám.😉.Udělala jsem si pěknou ostudu v Globusu.Pravidlo,že když nechcete´= vždycky někoho známého potkáte...
TOPOLOVKY, MIMOCHODEM, PODLE CESTIČEK NEJSEM JEDINÁ, KDO TAM NA NĚ CHODÍ :-)

můj první nákup .+ chrpa



astra

sezení pod pergolou ještě před protrháním.Hodně se mi tam sama vysévá tráva (fetuca carex)- Kostřava.Pochopitelně jsem rostlinky nevyhodila,ale zasadila na místa,kde se dalo :-)Dokonce jsem objevila několik rostlin svíčkovce (gaura).A to mne tedy potěšilo,protože kompletně všechny mateřské rostliny spálila zima.
Dole už je vytrháno a zasazené nové kytky...

helenium morheim beauty


Monarda on parade


helenium potters wheel

helenium rubinzwerg

Geranium ,zatím jsem vzala jen 3 kusy.Dobře se rozrůstá,tvoří hezké kopule,tak buďto si rozmnožím sama,nebo dokoupím.Zatím nevypadá krásně...
geranium rozanne




moje *rašeliniště* Sjednotila jsem vše,co potřebuje rašelinu .Takže Erica,Andromedy,Azalky, vše u sebe...V popředí u kmenu Catalpy je okrasná pažitka..nebo pažitková tráva,nebo jak se tomu říká...



tuhle kytičku jsem identifkovala jako pupalku...jestli se pletu,dejte mi vědět...