pondělí 17. července 2017

Kvete nám MAGNOLIE

Na květy jsem přišla jen úplnou náhodou a to když jsem šla dokumentovat výsledek svého výkonu 😁.Za magnolií roste okrasná tráva,která jsem si myslela bude růst pěkně v trsu jako ostatní.A ne,tahle potvora se rozrůstá do všech světových stran.Zlikvidovat takhle obrovskou trávu není snadné.Začala jsem ostříháním částí které nechci,pak ta nejméně atraktivní,budu vyrývat výhony.Doufám,že mi pomůže zima,co nevytáhnu umrzne a když ne,tak nastoupí chemie .Práce to byla hrozná,jsem poštípaná,pořezaná a všude kolem mne skákala miliarda dřepčíků. ( líbí se mi slovenský název Skočka to ho vystihuje nejlépe.Výborně skáče).Já mám od nich ožranou půl zahrady,ale co nadělám,to bych musela chemií ošetřovat kde co a to se mi nechce.







Žádné komentáře:

Okomentovat

Předem si dovoluji poděkovat za Váš komentář.Nevkládejte sem prosím dotazy.V tom případě klidně použijte kontaktní formulář.Funguje to ☺.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...