úterý 28. března 2017

Postupně se vracím ke svým slibům

Psala jsem,že se chystám kácet smrky,takže hned vysvětlím kde a proč:-).
Na západní stranu plotu jsem před lety vysadila přísavník pětilistý.Nejdřív to bylo hurá,do zahrady není vidět a ta krásná barva na podzim.A po pár letech se mi začal jako had plazit směrem na východ.(ona tím směrem roste každá rostlina) a ukázal se mi málem až u domu.Cestou samozřejmě pustí co půl metru kořen a tak je téměř nemožné ho jen tak vytrhat,jak se drží.Každý rok jsem bojovala jak v pralese,abych ho zkrotila.Loni mi došla trpělivost,půlku jsem zlikvidovala manuálně,půlku chemicky.Na rostlinu to téměř nemělo vliv.I tak jsem rozhodnutá,že z plotu půjde co nejdříve pryč.A tak je třeba zasadit před plot něco neprůhledného.Já se nestydím,za naše tůje i když zrovna není jejich módní období.Svůj účel plní.Já miluji soukromí na zahradě,ráda občas vyběhnu pro prádlo jen v něčem,co zrovna nemusí vidět každý soused :-)) a ty tůje jsou pro tyto účely,bydlení v satelitu naprosto perfektní.Vrátím li se k tomu přísavníku,tak my měli před ním zasazeny 2 smrky.Bohužel ,když přísavník opadá,smrk není zrovna dobrý krycí strom a tak museli pryč.Dala jsem tam obyčejné brabanty.A jsem spokojená.
 Nahoře je pochopitelně předtím,dole potom.Špičku smrku jsme si půjčili už na vánoce a jak mu to v obýváku slušelo.:-) Kmeny jsme naporcovali a bude z nich až uschnou ohníček .

Žádné komentáře:

Okomentovat

Předem si dovoluji poděkovat za Váš komentář.Nevkládejte sem prosím dotazy.V tom případě klidně použijte kontaktní formulář.Funguje to ☺.