neděle 11. září 2016

Pracovní víkend-kácení vrby













 Ač bylo vedro,tak já naplánovanou práci neodkládám a tak jsem se vrhla na ostříhání přerostlých keřů.Do obřích a nehezkých rozměrů se rozrostla svída červená.Na fotkách není vidět je těsně u plotu sousedů.Jsem poškrábaná,musela jsem se probojovat křovím...:-))
To hlavní,na co jsem se chystala byla vrba.Vrba je hezká,já proti vrbám nic nemám.Ta naše ale rostla prapodivně,do stran a dolu,taky z ní bylo moc nepořádku a pokud jsem ji tak dvakrát až třikrát ročně pořádně neobrala,tak nebyla hezká a opravdu ubírala prostor.Asi se budu zdát bláznivá,ale mně i vadil ten růst směrem dolů.Vrba je fajn,je li u ní jezírko a ty větvě k němu jakoby ukazují.U nás tento prvek není a já mám radši vše co roste směr vzhůru :-))...
Byla to dřina,naštěstí je vrba křehká a dobře se stříhá a nakonec šla i dobře vykopat.Den předem jsem k ní pustila závlahu a nechala několik hodin stříkat.Půda změkla a šla dobře obkopat a nakonec šly i dobře přesekat kořeny.Příští rok z ní bude hezký táboráček,pokud špalíky nepoužiji na něco jiného.Hned jsem je zkoušela jako obrubu záhonků :-)).
Další,co u čeho jsem započala likvidaci je přísavník.Začíná se ukazovat na místech hodně vzdálených vysazení a obmotává vše,co mu přijde do cesty..Vzala jsem ho postřikem.
Postřikovač mi věnoval e shop postrikovac.cz ,  můžete si ho koupit na http://www.postrikovac.cz/Postrikovac-Marolex-Mini-1000-d179.htm    .Počkám,až opadá a pak začnku stříhat  liány.





Žádné komentáře:

Okomentovat

Předem si dovoluji poděkovat za Váš komentář.Nevkládejte sem prosím dotazy.V tom případě klidně použijte kontaktní formulář.Funguje to ☺.