středa 7. září 2016

Podělím se s vámi ...

Milá pisatelko, snad se neurazíte, ale Vaše slova mi udělala opravdu velkou radost.
Proto jsem se rozhodla Vaše psaní zveřejnit a podělit se s ostatními .Ještě jednou Vám  ze srdce děkuji za Vaše řádky ♥.Květina pro Vás!

Pozdravení....

Dobrý den milá Míšo!
Obdivuji Vás a právě jsem došla k závěru, že Vám to sdělím. Z Vaší zahrady je vidět nadšení. Jste velice šikovná. Já jsem o něco starší než Vy, příští rok mám mít kulaté narozeniny - dá-li bůh. Svoji zahradu tvořím 30 roků - s větší, či menší intenzitou - tak, jak mi život umožňuje. Je veliká. Miluji svoji zahradu a snažím se (prozatím se mi to daří) nekácet. Vzhledem ke stáří mé zahrady mám daleko víc stínů než Vy a s tím spojená zákoutí ......Nejsem zdaleka tak nadšená jako Vy a moje profese nemá se zahradničením nic společného, přesto je to jeden z mých zájmů a taky přiznávám, že mne i zmáhá. Chtěla bych Vám poděkovat za umožnění sdílet pohledy na Vaši zahradu mnohým, kterým to přináší inspiraci a také radost. Už se mi i stalo, že se vyskytly u Vás na zahradě rostlinky, které jsem neznala. Bylo by moc fajn, kdybyste sestavila seznam všech rostlin, které máte na zahradě vysazené - to by bylo počteníčko!
Přeji Vám do budoucna hodně radosti s Vaší zahradní láskou....
Mějte se moc hezky!

xxx

1 komentář:

  1. Míšo moc pěkné ocenění tvé zahrady v komentáři.
    Taky se sem chodím kochat tou krásou -snad jsem zatím ani příspěvek nepsala.Ale vím co to dá práce a u tebe je vidět,že vše je promyšlené a s láskou vytvořené a opečovávané.Souhlasím se zveřejnění názvů květin a všech rostlin v zahradě - já jsem člověk který rád získává stále nové informace. Mnohým to jistě pomůže při rozhodování co do své zahrady zařadit a pěstovat. Přeji moc pěkné dny na konci léta.Jistě to babí léto bude nádherné...u nás dneska první ranní mlha ,že ale byla....no pořádná.Hanka

    OdpovědětVymazat

Předem si dovoluji poděkovat za Váš komentář.Nevkládejte sem prosím dotazy.V tom případě klidně použijte kontaktní formulář.Funguje to ☺.