čtvrtek 21. července 2016

moje nové přírůstky ..

začala jsem pomalu osazovat prostor před pergolou.V celé zahraděho ho  považuji  za nejdůležitější,a tak jsem si dala na čas.Budou tam trvalky co snášejí hodně slunce a barevně -stříbrná,růžová,modrofialová...
Takže první koho jsem zasadila jsou *jehněčí uši*-stachys silver carpet*-čistec.
Lístečky této  trvalky jsou obalené měkkými chloupky a na dotek jsou velmi hebké...Do tohoto prostoru rozhodně patří,rychle se rozrůstá,je půdopokryvná a snáší i ten úpal..

Další novinkou je zajímavá hosta.Hosta praying hands-v překladu modlící se ruce.
Já nerada kopíruji obrázky,dejte si tuto hostu vyhledat a uvidíte ,že na tom názvu opravdu něco je.
Až se mi rozroste počítám,že ji rozdělím,kde to jen půjde a hlavně přijde do nějaké pěkné amfory nebo nádoby..
stachys silver carpet

hosta praying hands


 hezký den !

Žádné komentáře:

Okomentovat

Předem si dovoluji poděkovat za Váš komentář.Nevkládejte sem prosím dotazy.V tom případě klidně použijte kontaktní formulář.Funguje to ☺.