čtvrtek 7. dubna 2016

Už to začíná..

 celá zahrada s probouzí,což mne nesmírně těší,jen ty teploty by už mohly být stabilnější...



 Do štěrku jsem přesadila juku a dva buxusy




 napustila jsem lavičku eukaliptovým olejem,rozdíl je veliký...

 magnolie,pootevřené poupě
 koniklec,chudáka jsem si chtěla narovnat na focení,až jsem ulomila :-(..
 pivoňky,já je mám asi ze všech kytek nejraději...
 zlatice je krásná i v noci,když je dobře nasvícená,tahle fotka mne napadla večer,když jsem zatahovala žaluzeie .-),stála za to...
 dřišťál už se taky začal červenat...

1 komentář:

  1. Jaro je magické období. Miluji to a očima vytahuji každý puk, který objevím :-))

    OdpovědětVymazat

Předem si dovoluji poděkovat za Váš komentář.Nevkládejte sem prosím dotazy.V tom případě klidně použijte kontaktní formulář.Funguje to ☺.