pondělí 1. února 2016

Kdo mne zná,

ví,že už chodím dýchat na pupeny,aby se konečně něco dělo..:-)..Pomaličku si obcházím zahradu a kontroluju,jak se které rostlině podařilo přečkat zimu...Podívejte ,co jsem našla,jsou to letos první známky růstu.Chodila jsem omrkávat HAMAMELIS a on je letos rychlejší KDOULOVEC A PIVOŇKA.
Nevim,jak u vás,ale u nás je to teď jak v amazonském lese :-)..alespoň co se týče ptactva...Nevím,čím to je,ale u nás strašně řvou ptáci  .-) a zahradu máme plnou kosáků ,vrabčáků a sýkorek.
Pokračujeme ve výběru skleníku,uhádala jsem pořádné rozměry a vztekám se tradičně,jak pěkné skleníky mají za hranicema,doprčic!U nás je to samej plast,hnusná konstrukce a když chcete barvu,jako,že já toužím po černém,co má nehoře hřeben,tak utratíte málem částku rovnající se hodnotě auta :-((..Skleník je prvek,který může zahradu zdobit a to ce je v nabídce u nás je buďto ostuda,nebo přepálená cena...



2 komentáře:

  1. Míšo ahoj, jo jo skleníky,.....jsme na tom stejně, líbil by se mi viktoriánský styl aspoň trošku, našla jsem je i u nás a ta cena.....to je katastrofa, plastový se nám už rozpadá, a ty skleněné s ošklivými konstrukcemi,...
    Tak můj mozeček pracuje a vyrobíme si jej sami a ty "správné ozdoby" si nechám vyrobit. Úspěšný lov..když na něco kápneš, písni.
    Jinak ptáci řvou už od víkendu, zahradu okukuji denně, vistárie je obalená květy, třezalka roste snad před očima, stejně tak i plamínky, růže, atd....
    snad nepřijdou zas nějaké šílené mrazy..
    Měj se krásně Zuzka morkusovic

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Zuzi,my do vlastní výroby jdeme také.Zlaté ručičky :-)...děkuju za komentář!♥
    M.

    OdpovědětVymazat

Předem si dovoluji poděkovat za Váš komentář.Nevkládejte sem prosím dotazy.V tom případě klidně použijte kontaktní formulář.Funguje to ☺.