sobota 19. září 2015

Kdo poslechl Michalku.-)

a ostříhal Vrbinu, jistě na mne v dobrém myslí, protože zrovna začala druhá vlna kvetení:-)

Hezkou neděli,a děkuji za komentáře ♥ !



13 komentářů:

  1. Michalko, já jak byla v Americe, tak jsem to letos nestihla a místo květů mě zdobí zahradu její odkvetlé květy..Ale nechávám ji i tak..Sousedka ji tady na horách na podzim vystříhala a celá ji vymrzla. Já ji na podzim nechávám být a pak hned zjara sklidím a sestříhám a pořád je krásná...Nevím, jestli dělám dobře, ale bojím se změny. Měj se moc krásně a užívej si svou nádhernou zahradu.Inka

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Inečko,kdo se boji,nesmi do lesa:-).Děláš dobře,děláš po svém!To dá rozum,že jestli vymrzla sousedce,tak by mohla i Tobě..Asi máte zmrzlej kopeček:-)♡.
    Miluju Tvé básně!!♡.Napadlo Tě vytvořit si třeba FOTOKNIHU? a napsat tam své básničky a mít své vydání? :-).To by stálo za to!♡Krásný podzim!!

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Inečko,kdo se boji,nesmi do lesa:-).Děláš dobře,děláš po svém!To dá rozum,že jestli vymrzla sousedce,tak by mohla i Tobě..Asi máte zmrzlej kopeček:-)♡.
    Miluju Tvé básně!!♡.Napadlo Tě vytvořit si třeba FOTOKNIHU? a napsat tam své básničky a mít své vydání? :-).To by stálo za to!♡Krásný podzim!!

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Inečko,kdo se boji,nesmi do lesa:-).Děláš dobře,děláš po svém!To dá rozum,že jestli vymrzla sousedce,tak by mohla i Tobě..Asi máte zmrzlej kopeček:-)♡.
    Miluju Tvé básně!!♡.Napadlo Tě vytvořit si třeba FOTOKNIHU? a napsat tam své básničky a mít své vydání? :-).To by stálo za to!♡Krásný podzim!!

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Michalko, přes léto jsem měla blázinec a tak mi tahle rada unikla, ale příští rok se polepším. Vrbinu ostříhám až na jaře. Prosím neměla by jsi radu, jak zachránit dost seschlou tůji? Mám na skalce takovou kouli a díky letošním velkým vedrům a nedostatku vody je z jedné strany úplně seschlá. Nebo ji raději setnout a vysadit něco jiného? Díky za radu. Pa Rija

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Rijo♡.Máš pravdu,jsou jen dvě možnosti:-)
      Jehličnany umi přijímat vodu i jehličím.Jestli bude pršet,tak ji nech.Jestli ne,tak bych ji do prvních mrazíků častěji zalévala.To suché co jde bych tlakem ostříkala,ať ty suché části opadají.Přihnojila bych hořkou solí a spokojená s tím,že jsem udělala maximum bych čekala co na to túje příští rok.Letos už asi nic nepoznáš. No a nebo řízi řízi pod pařízi :-)..
      M.

      Vymazat
    2. Ahoj Rijo♡.Máš pravdu,jsou jen dvě možnosti:-)
      Jehličnany umi přijímat vodu i jehličím.Jestli bude pršet,tak ji nech.Jestli ne,tak bych ji do prvních mrazíků častěji zalévala.To suché co jde bych tlakem ostříkala,ať ty suché části opadají.Přihnojila bych hořkou solí a spokojená s tím,že jsem udělala maximum bych čekala co na to túje příští rok.Letos už asi nic nepoznáš. No a nebo řízi řízi pod pařízi :-)..
      M.

      Vymazat
    3. Ahoj Rijo♡.Máš pravdu,jsou jen dvě možnosti:-)
      Jehličnany umi přijímat vodu i jehličím.Jestli bude pršet,tak ji nech.Jestli ne,tak bych ji do prvních mrazíků častěji zalévala.To suché co jde bych tlakem ostříkala,ať ty suché části opadají.Přihnojila bych hořkou solí a spokojená s tím,že jsem udělala maximum bych čekala co na to túje příští rok.Letos už asi nic nepoznáš. No a nebo řízi řízi pod pařízi :-)..
      M.

      Vymazat
  6. Já Michalku poslechla, zavčasu ostříhala a nyní to vypadá, že by pár květů pokud ještě bude teplo, mohlo vykvést. Tak uvidím. Příště ostříhám trochu dřív, nebudu se bát :o))).
    Měj se.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  7. Já Michalku neposlechla a teď mě to mrzí .... příště poslechnu, slibuju :o):o):o) .... Marki

    OdpovědětVymazat

Předem si dovoluji poděkovat za Váš komentář.Nevkládejte sem prosím dotazy.V tom případě klidně použijte kontaktní formulář.Funguje to ☺.