pátek 10. července 2015

Ostříhala jsem tavolníky

Je to jeden z mých nejoblíbenějších keřů na zahradě.Tavolníky každému doporučuji.Pokud je po odkvětu jako já zastřihnete, na 100% se dočkáte ještě jednoho kvetení.


U nás je fučákov,tak konečně omrknu co ostatní zahradnice blogerky♥.Hezký den.

7 komentářů:

  1. Děkuju za radu -- to jsem nevěděla :o)
    Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Martinko,rádo se stalo😊.Nová profilová fotka,že?Krásná holka☺

    OdpovědětVymazat
  3. Také děkuji za radu,nevěděla jsem to.Tavolníky mám a obdivuji jejich nenáročnost.Věra

    OdpovědětVymazat
  4. Bardzo podoba mi się kamienna ścieżka niby prosta a jednocześnie bardzo elegancka.Michaela czy w Karlovych Varach jest Ogród Botaniczny?Wiesz może coś na ten temat,pytam bo wybieram się tam w sierpniu.

    OdpovědětVymazat
  5. Wioletta,Karlovy Vary,Frantiskovy i Marianske lazne maji krasne parky a promenady.O mistni botanicke zahradě nevim.Ale vřele Ti doporučuji hodinovou prochazku v oblasti SOOS.Krasnou dovolenou!

    OdpovědětVymazat
  6. Bardzo Ci dziękuję ktoś pokazywał zdjęcia pewnie tych parków były bardzo piękne dlatego gdy będziemy w Karlovych Varach chcielibyśmy je zobaczyć.Pozdrawiam:)

    OdpovědětVymazat
  7. Díky za radu, jak pojedu v pátek na chatu, tak je ostříhám.

    OdpovědětVymazat

Předem si dovoluji poděkovat za Váš komentář.Nevkládejte sem prosím dotazy.V tom případě klidně použijte kontaktní formulář.Funguje to ☺.