sobota 16. května 2015

včerejší tvorba:-)

 nákupní seznam:4 x levandule,3 x okrasná tráva,3 x okrasný česnek,2 x hosta ....do 1000 kč....a kačírek,vzala jsem tu největší frakci...bohužel jsem neodhadla dobře množství,tak dneska zajedeme pro zbytek.
Květinový jarmark ve Ctěnici nic moc,začínal až od 11.My tam byli už v 10,takže půlka stánků byla ještě prázdná....stánků asi 6 ,takže malinkaté.Naštěstí je tam supr zahradnictví,takže jsem se hned z depky dostala nákupem:-)))...

 dlužicha a pryšec..(tenhle vysoký jsem dlouho scháněla)


2 komentáře:

  1. No páni, já jen žasnu co všechno jste udělali. Já mám vždy problém co do daného místa nakoupit za rostliny :-).
    A s balonky to bylo povedené.
    Krásné dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  2. Parádní to máš!Letos se snad dočkám česneků, už mají poupata.-)Hezkou neděli Míšo.Věra

    OdpovědětVymazat

Předem si dovoluji poděkovat za Váš komentář.Nevkládejte sem prosím dotazy.V tom případě klidně použijte kontaktní formulář.Funguje to ☺.