pondělí 2. března 2015

Podělím se s vámi


Dostala jsem k nedávným narozeninám poukaz na jízdu psím spřežením.http://www.huskyzazitky.cz/..
V televizi se mi to vždy moc líbilo,ale telka je telka.-)..Součástí poukazu je více jak hodinová jízda na saních a seznámení s pejsky(nakrmit,nasadit postroje a můžete i přivézt piškoty )...Kdo mne zná,ví,že nejsem zrovna milovník psů,mne si získají spíš jen vyjímky a ještě to dost dlouho trvá,než já někoho pohladím.Mám to tak od mala,prostě se nevrhám po každém .Takže ze seznámení s pejsky jsem měla fakt nervák:-))..A to mi ještě kamarádka pejskařka tvrdila,že to bude dílo jim nandat postroje,že jen jak s nimi zatřesu,tak psi budou stát na zadních,vít  a chtít vystartovat...(mrcha jedna):-)
Takže kdo by měl obavy jako já,tak jsou zbytečné..-)..Pejskové jsou jsou tak miloučcí,že misku s jídlem jsem jim zvládla podat v pohodě,piškot hodit :-) a do postrojů chtějí sami..Dokonce drží hlavu,aby jim je mohlo trdlo jako já nasadit..(nepovedlo se mi to tedy ani jednou,je to docela hlavolam,ale ochotná majitelka mne z toho vymotala) a packu zvedají také sami..
Samotná jízda je zážitek!Já jen podcenila rukavice,takže mi strašně mrzla nevím proč levá ruka, a to tak že jsem do ní chytala až křeč...No super řikala jsem si,v první zatáčce položím sáně:-))..Naštěstí se jede první část dost do kopce,takže jsem mohla ruku zrehabilitovat:-) a pak se dobře držet.
Sněhu bylo po trase dost a krásný výhled na Praděd...Trasa je dlouhá nikde nikdo.(Já se bála,že mi budou cestu křížit běžkaři atd..)
Rozhodně se pokusím si to ještě párkrát zopakovat všem doporučuji,myslím ,že ještě 14 dní sníh bude a tak stojí za to zajet do Jeseníků..V létě ,nebo v období bez sněhu,se dá jezdit  i na káře.
 
5 minut jízdy je hotel Vidly,nelekli jsme se 4 hvězdiček a zašli se najíst.Jídlo bylo fantastické a ceny stejné jako v  běžné restauraci.Restaurace byla zrovna volná,nezakouřená a obsluha normální .Zařízení nové,čisté dřevěné,to mám ráda :-).http://www.vidly.cz/...takže jestli se rozhodnete,já doporučuji.

Ubytovaní jsme byli nějakých 20 minut jízdy v apartmánu pod Koberštejnem. http://www.podkoberstejnem.cz/ ..




hvězda s hvězdou na čele :-))
video mám vloženo na facebooku...
Hotel Vidly....
fotky z ubytování...






5 komentářů:

  1. Míšo já už koukala na FB...paráda!Musí to být úžasný zážitek! .-)Pa Věra

    OdpovědětVymazat
  2. Je:-).
    Pár metrů je to trošku nové,tak člověk hledá,jak stát a jak se držet,ale pak už se jen kocháš:-).
    Jestli už máš zdravý kotník,jdi na to!♥

    OdpovědětVymazat
  3. Míšo, to musel být úžasný zážitek..ale pro mě je i úžasné vidět tvůj zahradní blog..Jsem tu poprvé a jsem nadšená..Ty žíhané primulky..ach! Také bych si přála krásnou zahradu..kdysi jsem se o ní i na chalupě pokoušela, ale škončilo to fiaskem..Nakoupila jsem kdeco , vysela, vysázela a vyrostlo to jedno přes druhé:o)).Můj púroblém je v tom, že zahradu mám na chalupě, kam se jezdí jen o víkendech a skoro přes celé léto tam nejsme..takže to všechno uschne:o(, pokud je slunečné léto..Asi někdy požádám o rady..Měj se moc krásně a budu pravidelným čtenářem..Inka

    OdpovědětVymazat
  4. Jé Inko,děkuju,moc Tě zdravím ♥.M

    OdpovědětVymazat
  5. Jeszcze nigdy nie brałam udziału w kuligu w psim zaprzęgu,wrażenia muszą być niesamowite.Psy to bardzo przyjazne czworonogi sama mam dwa.Pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpovědětVymazat

Předem si dovoluji poděkovat za Váš komentář.Nevkládejte sem prosím dotazy.V tom případě klidně použijte kontaktní formulář.Funguje to ☺.