pondělí 30. března 2015

Jarní výstava ORCHIDEJÍ MESSE DRÁŽĎANY

 Bylo opravdu těžké vybrat tu nejkrásnější ,všechny byly krásné,u některých jsem ani nevěřila,že jsou živé...Všude velká vůně a davy Čechů:-)..Ale výstava orchidejí byla fajn.Žádnou jsem nekoupila,myslím,že bych ji nedovezla v celku:-)
Výstava nebyla nijak rozsáhlá,velikostí asi jako výstava v PVA..třetina byly orchideje a cibule okrasných rostlin,třetina jídlo:-),a třetina pro děti a tradiční velikonoční dekorace a vejce...Vyhrazeného času bylo až dost...














 Na výstavě se prodávali krásné keramické zápichy zvonky atd..hodinu jsem vybírala odstín a celou cestu domů opatrovala tašku,abych ho nerozbila.Doma jsem se s ním hned pochlibila a zapíchla ho do zakoupeného medvědího česneku a můj miláček nechtěně zavadila a zvonek byl na kousky...Takže mám slepovanej:-))..

 Ten velký se mi líbil moc,ale ta cena...Ale je přenádherný a krásně zvoní!!..Koupit tenhle velký a taťka mi ho rozbít,asi bych brečela...:-))

Tohle jaky nádhera!!

5 komentářů:

  1. Míšo, orchideje nádherné - no jak jinak také, že ? Muselo to být až omamné. A ten rozbitý zvonek, tak to muselo být skoro na slzičky...Někdy je krása opravdu křehká. Ála

    OdpovědětVymazat
  2. Paráda!Teda ty orchidee teda jsou pořádný!Krásný!Pa Věra

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju,brečet už jsem neměla sílu,po celém uběhaném dni,jen jsem mrkla,na kolik je kousků a jestli půjde slepit..:-)Naštěstí šel...M

    OdpovědětVymazat
  4. Míšo,výstava musela být super a koupila sis krásné věcičky..toho zvonku je škoda..ale takhle se to nepozná..jsou to holt šikulové, ti naši chlapi..měj se krásně..Inka

    OdpovědětVymazat
  5. Tyto keramické zápichy lze bez problémů zakoupit na keramických trzích v Berouně dvakrát ročně. Jednak je to za české korunky a výběr.....neuvěřitelný a budu upřímná, i lépe provedené.

    OdpovědětVymazat

Předem si dovoluji poděkovat za Váš komentář.Nevkládejte sem prosím dotazy.V tom případě klidně použijte kontaktní formulář.Funguje to ☺.