pondělí 29. prosince 2014

konečně se chumelí..

Předně všem přeji veselé a klidné dny zbytku roku 2014 .
Do nového roku především zdraví,lásku a šťastný život po boku těch co nejvíc milujete..♥.
Vkládám dnes konečně pár fotek se sněhem,jak už jsem psala ,jsem kalamitní typ.Napadnout metr,jsem asi jediný šťastný člověk.Bohužel,zase to nasypalo vedle:-).Fotky jsou z dnešního rána asi v 8/00.(jsem raní ptáče,miluji ten klid ,když ještě všichni spí a já si pročítám blogy a piji kávu).


 Fotky z výšky v kombinaci se sněhem,odhalily,že je ještě hodně na čem pracovat..Při budování zahrady je potřeba hodně myslet i na zimní období.Je to velká část roku a zahrada by měla těšit pohled i v tomto období...V hlavě už mám projekt závěrečné etapy přebudování..Prozradím,že bude další pergola,hlavně pro popínavé rostliny,bude průchozí a z jedné poloviny zahrady zcela zmizí trávník(k radosti mého sekáče:-))...
Krásný zimní den !Míša





Žádné komentáře:

Okomentovat

Předem si dovoluji poděkovat za Váš komentář.Nevkládejte sem prosím dotazy.V tom případě klidně použijte kontaktní formulář.Funguje to ☺.