úterý 26. srpna 2014

Minulých 11 dní...

jsem se povalovala na  Řeckém ostrově Kos,na místě nedaleko krásného přístavu a městečka  Kardaména.Pokud se tam chystáte vřele doporučuji!
Doporučuji půjčit si auto a projet ostrov stačí Vám asi 3 dny,ostrov je malý a stejně asi jako my nejvíce času ztratíte hledáním odboček :-)to značení je tam opravdu hrozné a tím spíš pro tak výbornou navigátorku jako jsem já.V půjčovně aut jsme dostali mapku kde byly nakreslené 3 silnice a zbytek se jel odhadem:-))...

hippocrates garden pro mne obrovský zážitek,neskutečná vůně bylinek♥
































 sunset pochopitelně musel být♥
 podle mých dětí ...vínovník:-))
 zřícenine hradu nad Kardamenou..škoda že se mi na všech fotkách motaj:-):-) děti:-)je to tam moc fotogenické

 ZIA horská vesnice
 nejlepší místo k výhledu na celém ostrově...ovšem celou cestu jsem se modlila ať se nepotkáme cestou s autobusem..na Kosu platí,že větší má přednost a tak couvat tam v těch horskejch serpentýnách bych fakt nepřežila..
 tak parkují Pražáci:-)) a že jich tam bylo:-))čeština na každém kroku

 spinkající vlaštovičky...sladké kdybych nevěděla jaký dělají vyrvál,když ráno chcete spát:-))

 Kos vykopávky...už jsem tam byla podruhé a pořád mne to bere..
 ty složený nohy:-)styl tamních koček...
 zbytek mojí family:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Předem si dovoluji poděkovat za Váš komentář.Nevkládejte sem prosím dotazy.V tom případě klidně použijte kontaktní formulář.Funguje to ☺.