středa 1. března 2017

Je tu březen

konečně první slibný měsíc.
Přišly mi do schránky nové letáky a tedy tentokrát opravdu velké množství.Sotva se nám tam vešly.
Většinou je letmo pročtu,ale dnes mám radost konečně začala zahradnická sezona a řetězce se předhánějí v nabídkách.
Mne mimo jiné nejvíce zaujala nabídka Mountfieldu.Pod svojí značkou začali prodávat substráty,hnojiva,rašeliny,kůru.
Nevím,jestli pro mne tato novinka není již hezký rok stará,ale mne zaujaly ceny,které jsou opravdu výhodné.Rašelina 70 l za 96 kč je v sezoně cena snů.A nejen to,vše si můžete prohlédnout online ZDE.Bohužel substráty a rašeliny lze koupit pouze osobním odběrem na prodejnách.
 Náš bažant má kamaráda,na procházky chodí ve dvojici :-)






Žádné komentáře:

Okomentovat

Předem si dovoluji poděkovat za Váš komentář.Nevkládejte sem prosím dotazy.V tom případě klidně použijte kontaktní formulář.Funguje to ☺.