pondělí 2. ledna 2017

První letošní

sníh právě začal padat ,alespoň tady kousek od Prahy.Já mám radost,budu mít možnost pořídit zase pár hezkých fotek ze zahrady.Teď v zimě je to bída,jsem ráda za každý malý mrazík :-).
Včera jsem udělala pár snímků,dávám pozor,když chodím po zahradě.Po trávníku se rozhodně chodit nemůže,protože by v pošlapaných místech na jaře byla plíseň a o trávník bychom přišli.Už se to několikrát stalo,museli jsme do holých míst  dosít semínka trávy.Chodím po obrubnících,abych nepošlapala kytičky.Obhlížela jsem Čemeřice,hned,jak povolí mrazy,ostříhám listy,aby měly sílu vykvést.Loni jsem je i zalila.
















Žádné komentáře:

Okomentovat

Předem si dovoluji poděkovat za Váš komentář.Nevkládejte sem prosím dotazy.V tom případě klidně použijte kontaktní formulář.Funguje to ☺.