pátek 4. listopadu 2016

Barevné podzimní finále

Po ránu už je sice zima,ale takovýhle listopad mne baví :-)...Každý den svítí slunce,včera mi to bylo při řízení až protivné,ale díky za to  .-)
Pro tuhle fotku jsem musela doslova vlézt do stromu :-).Ale ten javor je úchvatný,ta barva!Víc už to snad nejde :-)



Hortenzie už lehce mění barvu,ale za svitu sluníčka je taky z určitého úhlu krásná ...


Brslen,už má podzim za sebou,nezůstal jediný list.Zato bobulek je tam hodně a mají moc hezkou karmínovou barvu...
Posbírala jsem už zežloutlé listí host a zase je vše trošku jiné...


Miscanthus všude kam se podíváš :-))

2 komentáře:

  1. Miško, nádhera .... až mě mrzí, že už se ta zima neúprosně blíží a čtvrt roku nebude na co koukat .... Marki

    OdpovědětVymazat
  2. To je nádhera! Úžasné. Hezký víkend.

    OdpovědětVymazat

Předem si dovoluji poděkovat za Váš komentář.Nevkládejte sem prosím dotazy.V tom případě klidně použijte kontaktní formulář.Funguje to ☺.