pondělí 17. října 2016

Bohyšky jak ze zlata..

Tuto sobotu jsem si zajela na nákupy a vánoční inspiraci do  Drážďan.Cestou jsem si všimla,jak jsou severní Čechy s tím podzimem mnohem dál,než tady v okolí Prahy.Krásná podívaná cestou,ale i Drážďany jsou už  krásně barevné...Já se momentálně kochám královnami listových trvalek,vybarvují se až do krásně zlatých odstínů.

červený keřík v popředí je borůvka...





K tašce oblečení a dekorací jsem ještě táhla zabalenou kytku,klasika :-).Na hlavní nákupní třídě mám oblíbené květinářství,většinou cestou tam omrknu co mají a cestou zpět beru :-)..moc se mi líbí jak je v jednou květináčku zasazená kombinace dvou kytek...calocephalus a muehlenbeckia...Mobilem jsem nafotila ještě několik fotografii moc hezkých kombinací pro podzimní okna.Fotky jsou na instagramu  osobni_zahradni_poradce ♥.Mrkněte...

1 komentář:

  1. Miška, krásne si to nafotila, hlavne tá s pavučinou je super.Hej,hej, hosty sú teraz nádherné. Maj sa pekne. D. :)

    OdpovědětVymazat

Předem si dovoluji poděkovat za Váš komentář.Nevkládejte sem prosím dotazy.V tom případě klidně použijte kontaktní formulář.Funguje to ☺.