úterý 6. září 2016

Září

Po návratu z dovolené v Řecku se mi zdá ta naše zahrada strašně zarostlá.Chtělo to pár dní prašných cest a suchých tráv a mám hned jiný pohled :-))...Září slibuje ještě hezké počasí.My se chystáme kácet vrbu a likvidovat přísavník,neboli psí víno.Každého,kdo chce tuto rostlinu na zahradu varuji.Chce to opravdu promyslet kam.Nám se začal nekontrolovaně rozrůstat a nejhorší je,že ty šlahouny koření snad všude.Mám ho namotaný v keřích i stromech a vůbec to není hezké.Pravda,přijdu asi o to nejhezčí,neboli to krásné  podzimní zabarvení,ale budu ráda,že se ho zbavím.
 podruhé mi kvete levandule,vám také,pokud jste ji dobře ostříhali...
 česnek horský,nebo česneková pažitka se tomu říká,myslím,právě kvete...



 samčí šiška na cedru
 devaterník

 vistrie znovu kvete




 jen jsem přijela ,načapala jsem tu zase žlunu,pěkně nám rozklovává trnovník,asi jí chutná .-)
 okrasná tráva je letos větší než já :-)do výšky i šířky :-))

 dřišťál


achilea