pondělí 26. září 2016

Bazén ORLANDO černý

 Tohle byl můj dlouho plánovaný projekt :-)..Modrá barva bazénu se mi opravdu nelíbí,takže jsem se rozhodla ho přetřít.Zakoupila jsem barvu INDUSTROL-je univerzální na ven i dovnitř a na všechny povrchy :-) .Na jednu vrstvu vystačí přesně jedna plechovka.Pro úplné překrytí je 100% nutné udělat nátěry dva.Musím přiznat že je to makačka,záda a zadek jsem cítila celou noc :-),kolikrát jsem se předklonila zvedla nevím a to jsem si natírání značně ulehčila tím,že jsem použila malý pěnový váleček..a ne štětec...Kolem bazénu přijde zase zpět rohož z bambusu.Pořád mi tam ale vadí,jak vykukuje ta fólie,ještě musím vymyslet jak ji schovat.:-)
Celou dobu kolem mne poletovala překrásná vážka,nedalo se nefotit.Snad jí ta chemie neodradila a zase se vrátí..






 Z poslední levandule jsem vyrobila věnec.Příští týden se chystám zasadit cibule :-).Nakoupila jsem pěknou zásobu..