pondělí 26. září 2016

Bazén ORLANDO černý

 Tohle byl můj dlouho plánovaný projekt :-)..Modrá barva bazénu se mi opravdu nelíbí,takže jsem se rozhodla ho přetřít.Zakoupila jsem barvu INDUSTROL-je univerzální na ven i dovnitř a na všechny povrchy :-) .Na jednu vrstvu vystačí přesně jedna plechovka.Pro úplné překrytí je 100% nutné udělat nátěry dva.Musím přiznat že je to makačka,záda a zadek jsem cítila celou noc :-),kolikrát jsem se předklonila zvedla nevím a to jsem si natírání značně ulehčila tím,že jsem použila malý pěnový váleček..a ne štětec...Kolem bazénu přijde zase zpět rohož z bambusu.Pořád mi tam ale vadí,jak vykukuje ta fólie,ještě musím vymyslet jak ji schovat.:-)
Celou dobu kolem mne poletovala překrásná vážka,nedalo se nefotit.Snad jí ta chemie neodradila a zase se vrátí..






 Z poslední levandule jsem vyrobila věnec.Příští týden se chystám zasadit cibule :-).Nakoupila jsem pěknou zásobu..


2 komentáře:

  1. Ahoj Míšo! :-)
    Kdysi jsem se takhle pustila do přetření naší zahradní houpačky, říkala jsem si, že to bude hračka.. ale přesně jak píšeš, záda to odnesla, není to taková legrace, jak se může zdát. :-)
    S bazénem sis poradila pěkně, líbí se mi nápad schovat tu bazénovou modrou, která narušuje celkovou atmosféru v zahradě.. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Lucko,díky za pochopení.V noci mne tak bolel z....,že jsem se nemohla ani pohnout,ale stálo to za to.:-)...Ta modrá byla hrozná a nejvíc v zimě,kdy je vše holé a vidět :-)

    OdpovědětVymazat

Předem si dovoluji poděkovat za Váš komentář.Nevkládejte sem prosím dotazy.V tom případě klidně použijte kontaktní formulář.Funguje to ☺.