pondělí 15. února 2016

Pokud stejně jako já toužíte

po opravdu velkém květináči ,tak mám dobrý typ.
Akce 2+1 zdarma v KERAMIKA PISKÁČEK   .Tenhle můj květináč má výšku 60 cm a průměr 52 cm stál 400 kč a pár drobných. Zatím jsem do něj zasadila co mi zbylo po zimě v truhlíkách ,abych si je  uvolnila pro jarní kytičky.Září novotou ,to nemám zrovna radost,nějaká ta patina už by se hodila .-).
Nemůžu si odpustit jednu věc,momentálně je období,kdy je vidět do zahrad a já jen žasnu,co si lidi dokáží koupit a použít na zahradě.Prosím vás,pokud nebudujete zahradu v blázinci,držte se barevné jednotnosti,přírodních materiálů a na zemi nejsou moc hezké skupiny pidi květináčků (sjednoťte je na parapet třeba).
Barvy typu fialová, zářivě oranžová, zářivě  žlutá patří spíše do interiéru,pokud jste příznivci těchto  barev :-))
Opravdu  dobře působí velké černé  obaly a nevadí,že jsou z plastu,na ty uděluji vyjímku ,keramika,terakota,dřevěné truhlíky...košíky...
Vyházejte to♥.