pátek 18. září 2015

Včera bylo větrno

TAKHLE!  
NA videu je vidět,že vítr byl opravdu silný,tráva chvílemi ležela...




 Ne,nezačala jsem se secondhandem.-) ,ty pytle jsou plné odpadu z tůjí.Co padá směrem do zahrady uklízím,co padne k plotu nechávám.Snad se to časem rozloží.Stříháme jednou ročně,koncem prázdnin,nebo začátkem září.Našim tůjím to tak stačí.Myslím,že čím více se stříhají,tím více rostou  a taky to nikoho nebaví.-)).Hlavní zásadou při střihu tůjí je,nestříhat do tvrdého dřeva.Tůje zrovna dobře neobráží.I když znám i proschlé vyjímky co se zazelenaly.
Letos nebyl nárůst tak velký asi vlivem vedra.


 živý plot máme ze dvou stran pozemku a jsem za ně ráda:-)
 Láska moje-je to vítací králík .-)..jak se kolem mihnu už mne vítá.-))
 Včera jsem zakoupila 3 balení česneků.Snad se o víkendu dostanu k tomu je zapíchat.Myslím,že jich není nikdy dost:-)).Těch 15 cibulí mne stálo 49 kč.