pondělí 23. března 2015

Projekt v realizaci

 Venku už začala být snesitelná teplota,takže jsem popadla rýč a to o čem jsem tu celou zimu snila realizuji♥.
Je to závěrečná etapa budování naší zahrady,která bude završená stavbou lehké pergoly pro popnavé rostliny.Nemám ,vlastně nenávidím černou textilii,a také mám v plánu ji asi za dva roky vytahat ven,ale pro začátek je to nezbytnost.Pod folií je roky pěstovaný trávník ,který není jen tak jednoduché zlikvidovat.Loni mi prorůstala tráva i  10 cm kůry a byla to pruda ji  neustále vytrhávat:-(.Takže toto jsou první krůčky.....
Na moje záda se neptejte,po období lenošení se jim moc nechce :-),takže trpím nejčastější nemocí zahradníků,to jest bolestí zad:-)...
Byli jste na FOR GARDEN?já jo a nic moc...ta výstava má takový potenciál a nakonec jedna hala  :-(.
V sobotu jedu na výstavu do Drážďan ,něco nafotím!...pěkný týden♥!
 ukázka složení naší budoucí cestičky...
 jedna z prvních fotek asi 3 týdny stará.Nejprve jsem si vykolíkovala prostor...